Handlekurven er tom

Subtotal: 0 NOK

SPØRSMÅL OG SVAR

Lurer du på noe? Les dette først:

 

Er ordren mitt har gått igjennom? 


Du vil få ordrebekreftelse på mail fra oss og et pop-up vindu på skjermen, omgående etter at ordren er gått igjennom. Vær nøye på at du skriver inn riktig epostadresse! Sjekk din mailboks dersom din mail har et spam-filter som blokkerer for automatiske e-postmeldinger. Har du ikke har mottatt ordrebekreftelse fra oss, har heller ikke bestillingen gått igjennom. Da kan du trygt legge inn en ny ordre uten å bekymre deg for at det blir bestilt dobbelt. 

Jeg har fått gavekort (hurra!). Hvor taster jeg inn koden? 

Når du kommer til kassen  får du opp en liste med alle varene i handlekurven din. Rett under disse varene finner du en tekst som sier Jeg har rabattkode, klikk på den og skriv i koden i popupen som vises på skjermen. Slik som bildet under. Last evt opp siden igjen om rabatten ikke blir trukket med engang.

Kan jeg hente på varen hos dere? 

Ja, det kan du. Kryss av for Lørenskog og Sagene. Vi kontakter så snart deg når ordren din er klar for henting, men vi trenger litt tid å behandle ordren og pakke varene dine. Varene må hentes innen 5 dager på Lørenskog og innen 3 dager på Sagene. Butikken på Sagene er åpen fra 11-17  (10-16), på Lørenskog er det kun henting etter avtalt tidspunkt.

Når er butikken på Sagene åpen? 

Butikken på Sagene, Maridalsveien 154, åpent mandag til fredag 11.00 -18.00. lørdag 10.00-16.00  

Hvordan kan jeg betale? 


Vi tilbyr Visa og Mastecard i butikken på Sagene og også fakturaløsning med Klarna i nettbutikken. Vi tar ikke kontanter dessverre.


Når kommer pakken min? 


Vi behandler din ordre så fort som mulig, innen 2 - 3 arbeidsdager, avhengig av tidspunkt for bestillingen og pågang. Vi pakker og sender ut varer to ganger hver dag fra mandag til fredag. Bestiller du i løpet av helgen vil vi behandle din ordre førstkommende mandag. Alle ordrer sendes med Posten/Bring. Normal leveringstid for 1- 4 virkedager avhengig av hvor du bor.


Hva koster frakten? 


Vi har fri frakt på alle ordre over 1000 kr. Handler du for mindre er frakten 99 kr. Kjøp av større varer, møbler og tepper tilkommer ekstra frakt. Du betaler litt og så betaler vi resten :) Dette vil du se når du kommer til kassen i nettbutikken.


Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken på posten? 


Pakken blir liggende på postkontoret i maks 14 dager. Hvis du ikke henter den i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 200 for å dekke vår kostnader i forbindelse dette. Husk; Å ikke hente ut pakken er ikke det samme som å benytte seg av angretten.


Sender dere til utlandet? Aboard shipping? 


Vi leverer til hele verden, men ikke møbler dessverre. Du vil se fraktkostnadene når du taster inn din adresse. Vi følger postens satser for pakker til utlandet. We ship worldwide, but unfortunately not furnitureor heavy goods. You will see the shipping costs when you enter your address.


Det kommer ingenting opp på Postens sider når jeg søker på kollinummeret? 


Det kan dessverre ta litt tid før kollinummer blir registrert på Postens hjemmesider. Prøv igjen etter om noen timer.

  

Hvor er pakken min? Jeg har ikke mottatt hentelapp eller SMS fra Posten.

 

Søke opp pakken på Posten.no med ditt sporingsnummer som er du fikk på mail av oss da pakken ble sendt. Hvis pakken har kommet frem kan du hente ut pakken ved å vise sporingsnummer og legitimasjon. Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding til deg når pakken er klar til henting, men dette gjøres manuelt og har de mye å gjøre kan det ta litt tid. Pakken er den mest sannsynlig på ditt postkontor etter 3 - 4 dager, du kan oppgi ditt navn for å hente pakken om du er utålmodig. Smil pent så går det nok fint!

 

Kan jeg å bytte en vare til en annen?

Selvfølgelig kan du det! Du kan bytte mottatt vare til noe annet, innen 14 dager. Da er de best om du kontakter oss slik at vi kan bekrefte at varen er tilgjengelig på lager og eventuelt legge av til deg. Ved bruk av bytterett må varen være ubrukt, og merkelapper og originalemballasje må ikke være fjernet fra produktet. Porto frem og tilbake må du betale selv. Du kan også få en tilgodelapp om du ønsker det.

Jeg angrer på kjøpet! Hva gjør jeg nå?

Da må du ta action innen 14 dager fra du har motatt pakken. Legg med angrerettskjema som ble sendt til deg på epost sammen da pakken ble sendt fra oss. Skriv gjerne på ordrenummer. Ved bruk av angreretten må varen være ubrukt, og merkelapper og originalemballasje må ikke være fjernet fra produktet. Porto må du betale selv. Husk; å ikke hente ut pakken er ikke det samme som å benytte seg av angretten.

Varen er blitt skadet under frakt!  

Ta kontakt med oss så fort som mulig på mail post@hviit.no Send med bilder av både emballasjen og varen og oppgi ordrenummet. Vi kontakter deg igjen for å finne en løsning. Hvis du på allerde på posten oppdager at pakken er skadet, må du nekte du å motta, da vil pakken bli sendt i retur til oss. Men husk å gi oss beskjed slik at vi kan følge opp med Posten.

Hvorfor blir ikke mitt kjøp godkjent av Klarna? 

Når du vil handle med faktura eller delbetaling hos Klarna blir en vurdering foretatt for å avgjøre om du kan handle for valgt beløp. Kredittvurderingen baseres på følgende tre ting: din tidligere betalingshistorikk hos Klarna, beløpet du ønsker å handle for og ekstern informasjon som Klarna innhenter fra et kredittopplysningsbyrå. Det er altså en kombinasjon av flere ulike faktorer som avgjør om et kjøp går igjennom eller ikke. Dersom kjøpet ikke blir godkjent med faktura eller eller delbetaling, kan du selvsagt  fullføre kjøpet med kortbetaling.