Varen ble lagt i handlekurven din!

Til betaling Fortsett å handle

HandlekurvX


Handlekurven er tom

Til kasse

SPØRSMÅL OG SVAR

Lurer du på noe? Les dette først:

 

Er ordren mitt har gått igjennom? 


Du vil få ordrebekreftelse på mail fra oss og et pop-up vindu på skjermen, omgående etter at ordren er gått igjennom. Vær nøye på at du skriver inn riktig epostadresse! Sjekk din mailboks dersom din mail har et spam-filter som blokkerer for automatiske e-postmeldinger. Har du ikke har mottatt ordrebekreftelse fra oss, har heller ikke bestillingen gått igjennom. Da kan du trygt legge inn en ny ordre uten å bekymre deg for at det blir bestilt dobbelt. 

Hvor taster jeg inn rabattkoden? 

Når du kommer til kassen  får du opp en liste med alle varene i handlekurven din. Rett under disse varene finner du en tekst som sier Jeg har rabattkode, klikk på den og skriv i koden i popupen som vises på skjermen. Slik som bildet under. Last evt opp siden igjen om rabatten ikke blir trukket med engang.

Hjelp! Jeg ikke får betalt med kortet mitt? 

Vårt betalingssystem for kort har et sikkerhetssystem, 3-D Secure, som sender deg til din egen banks betalingsløsning. Her krever noen banker at du bruker BankID for å gjennomføre kjøpet. Nettleseren må ha installert Java for at dette skal gå igjennom, noe som kan være et problem på enkelte nettlesere. Prøv en annen nettleser som Internet Explorer, Chrome, Safari eller Firefox, og sørger for at Java er installert. Men husk at du alltid kan betale med PayPal / Faktura fra Klarna.

Kan jeg hente på showrommet? 

Ja, det kan du. Kryss av for hentes på showroom som et fraktalternativ og velge mellom Lørenskog og Sagene. Vi kontakter så snart deg når ordren din er klar for henting. Odren må hentes innen 14 dager på Lørenskog og innen 3 dager på Sagene.

Kan jeg komme innom showroomet for å ta en titt og handle hos dere. Når er butikken på Sagene åpen? 

Butikken på Sagene, Maridalsveien 154, åpent mandag til lørdag 10.00 -16.00. Det er åpent på søndager også, men da kun for inspirasjon, ikke kjøp. Vil du besøke oss på Lørenskog kan du ringe 90583488 for å avtale en tid. Og ja, vi tar kort på showrommet. Vi arranger også VIP kvelder på showrommet på Sagene. Kontakt oss for mer informasjon. 

Hvordan kan jeg betale? 


Vi tilbyr Visa og Mastecard, Paypal og fakturaløsning med Klarna. Du kan også betale med kort på showrommet.


Når kommer pakken min? 


Vi behandler din ordre så fort som mulig, innen 2 - 3 arbeidsdager, avhengig av tidspunkt for bestillingen og pågang. Vi pakker og sender ut varer to ganger hver dag fra mandag til fredag. Bestiller du i løpet av helgen vil vi behandle din ordre førstkommende mandag. Alle ordrer sendes med Posten/Bring. Normal leveringstid for 1- 4 virkedager avhengig av hvor du bor.


Hva koster frakten? 


Vi har fri frakt på alle ordre over 1000 kr. Handler du for mindre er frakten 99 kr. Kjøp av større varer, møbler og tepper tilkommer ekstra frakt. Dette vil du se når du velger henting på showroom, som er gratis, eller frakt. Velger du frakt vil du se hva frakten på varen er per stk.


Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken på posten? 


Pakken blir liggende på postkontoret i maks 14 dager. Hvis du ikke henter den i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 200 for å dekke vår kostnader i forbindelse dette. Å ikke hente ut pakken er ikke det samme som å benytte seg av angretten.


Sender dere til utlandet? Aboard shipping? 


Vi leverer til hele verden, men ikke møbler dessverre. Du vil se fraktkostnadene når du taster inn din adresse. Vi følger postens satser for pakker til utlandet. We ship worldwide, but unfortunately not furnitureor heavy goods. You will see the shipping costs when you enter your address.


Det kommer ingenting opp på Postens sider når jeg søker på kollinummeret? 


Det kan dessverre ta litt tid før kollinummer blir registrert på Postens hjemmesider. Prøv igjen etter om noen timer.

  

Hvor er pakken min? Jeg har ikke mottatt hentelapp eller SMS fra Posten.

 

Søke opp pakken på Posten.no med ditt sporingsnummer som er du fikk på mail av oss da pkken ble sendt. Hvis pakken har kommet frem kan du hente ut pakken ved å vise sporingsnummer og legitimasjon. Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding til deg når pakken er klar til henting, men dette gjøres manuelt og har de mye å gjøre kan det ta litt tid. Har du bestilt en poster er den mest sannsynlig på ditt postkontor etter 3 - 4 dager, du kan oppgi ditt navn for å hente pakken om du er utålmodig.

 

Kan jeg å bytte en vare til en annen?

Selvfølgelig kan du det! Du kan bytte mottatt vare til noe annet, innen 14 dager. Da er de best om du kontakter oss slik at vi kan bekrefte at varen er tilgjengelig på lager og eventuelt legge av til deg. Ved bruk av bytterett må varen være ubrukt, og merkelapper og originalemballasje må ikke være fjernet fra produktet. Porto frem og tilbake må du betale selv. Du kan også få en tilgodelapp om du ønsker det.

Jeg angrer på kjøpet! Hva gjør jeg nå?

Da må du ta action innen 14 dager fra du har motatt pakken. Legg med angrerettskjema som ble sendt til deg på epost sammen da pakken ble sendt fra oss. Skriv gjerne på ordrenummer. Ved bruk av angreretten må varen være ubrukt, og merkelapper og originalemballasje må ikke være fjernet fra produktet. Porto må du betale selv.

Varen er blitt skadet under frakt!  

Ta kontakt med oss så fort som mulig på mail post@hviit.no Send med bilder av både emballasjen og varen og oppgi ordrenummet. Vi kontakter deg igjen for å finne en løsning. Hvis du på allerde på posten oppdager at pakken er skadet,  må du nekte du å motta, da vil pakken bli sendt i retur til oss. Men husk å gi oss beskjed slik at vi kan følge opp med Posten.

Hvorfor blir ikke mitt kjøp godkjent av Klarna? 

Når du vil handle med faktura eller delbetaling hos Klarna blir en vurdering foretatt for å avgjøre om du kan handle for valgt beløp. Kredittvurderingen baseres på følgende tre ting: din tidligere betalingshistorikk hos Klarna, beløpet du ønsker å handle for og ekstern informasjon som Klarna innhenter fra et kredittopplysningsbyrå. Det er altså en kombinasjon av flere ulike faktorer som avgjør om et kjøp går igjennom eller ikke. Dersom kjøpet ikke blir godkjent med faktura eller eller delbetaling, kan du selvsagt  fullføre kjøpet med kortbetaling.