Fri frakt over 1000,-* (gjelder ikke møbler og string)
Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0 NOK
Fri frakt over 1000,-* (gjelder ikke møbler og string) | Norsk nettbutikk | Delbetaling inntil 32 mnd

Få 10% rabatt på ditt første kjøp: kode HeiHviit

Kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter eller salg.

SPØRSMÅL OG SVAR

Lurer du på noe? Les dette først:

 

Er ordren mitt har gått igjennom?

 Du vil få ordrebekreftelse på mail fra oss og et pop-up vindu på skjermen, omgående etter at ordren er gått igjennom. Vær nøye på at du skriver inn riktig epostadresse! Sjekk din mailboks dersom din mail har et spam-filter som blokkerer for automatiske e-postmeldinger. Har du ikke har mottatt ordrebekreftelse fra oss, har heller ikke bestillingen gått igjennom. Da kan du trygt legge inn en ny ordre uten å bekymre deg for at det blir bestilt dobbelt. 

 

Jeg har fått gavekort (hurra!). Hvor taster jeg inn koden?  

Når du kommer til kassen  får du opp en liste med alle varene i handlekurven din. Rett under disse varene finner du en tekst som sier Jeg har rabattkode, klikk på den og skriv i koden i popupen som vises på skjermen. Slik som bildet under. Last evt opp siden igjen om rabatten ikke blir trukket med engang.

 

 

 

 

Gavekort eller tilgodelappen er gått ut på dato!

 

 

 

 

 

Send oss koden, dato for kjøp og når det går ut så skal vi se om vi kan hjelpe deg. Om det er innen for 30 dager kan vi forlenge koden 1 gang i 1 uke til men om det er gått lenger tid er dessverre tiden løpt i fra deg og koden kan dessverre ikke fornyes.

 

 

 

Kan jeg hente på varen hos dere? 

Ja, det kan du. You can't buy happiness, but you can buy local and that is almost the same thing!  Vi jobber hver eneste dag for å ta vare på planeten vår. Vi kan ikke gjøre alt, men alle kan gjøre litt og om du er i nærheten og har mulighet for hente her hos oss sparer vi miljøet sammen, Og så er det jo veldig hyggelig for oss å hilse på deg! Kryss av for Lørenskog. Vi kontakter så snart deg når ordren din er klar for henting, men vi trenger litt tid å behandle ordren og pakke varene dine. Vi vet du har en hektisk hverdag og prøver å være så fleksible som mulig, men det er fint om du henter innen 3 dager.

 

Hvordan kan jeg betale?

Vi tilbyr Visa, Mastecard og Vips i tillegg til fakturaløsning med Klarna.  


Når kommer pakken min? 

Vi behandler din ordre så fort som mulig, innen 2 - 4 virkedager dager, avhengig av tidspunkt for bestillingen og pågang. Vi pakker og sender ut varer hver dag fra mandag til fredag kl 12.00. Bestiller du i løpet av helgen vil vi behandle din ordre tidligst førstkommende mandag. Alle ordrer sendes med Posten/Bring. Normal leveringstid for 1- 4 virkedager avhengig av hvor du bor.


Hva koster frakten?

Vi har fri frakt på alle ordre over 1000 kr. Handler du for mindre er frakten 99 kr. Kjøp av større varer, møbler og tepper tilkommer ekstra frakt. Du betaler litt og så betaler vi resten. Dette vil du se når du kommer til kassen i nettbutikken. Noen varer kan ikke sende med posten/Bring og må sendes med annen transport. Spør oss, så får du en pris. Møblene blir da levert på bakkeplan av vår sjåfør til avtalt tid (Vi ringer ca 30- 60 min før vi er der også)


Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken på posten? 

Pakken blir liggende på postkontoret i maks 14 dager. Hvis du ikke henter den i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 300 for å dekke vår kostnader i forbindelse dette. Husk;  det å ikke hente ut pakken er ikke det samme som å benytte seg av angretten! 


Sender dere til utlandet? Aboard shipping?

Unfortunately we don´t ship worldwide at the moment.


Det kommer ingenting opp på Postens sider når jeg søker på kollinummeret?

 Det kan dessverre ta litt tid før kollinummer blir registrert på Postens hjemmesider. Prøv igjen etter om noen timer.

  

Hvor er pakken min? Jeg har ikke mottatt hentelapp eller SMS fra Posten.

 Søke opp pakken på Posten.no med ditt sporingsnummer som er du fikk på mail av oss da pakken ble sendt. Hvis pakken har kommet frem kan du hente ut pakken ved å vise sporingsnummer og legitimasjon. Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding til deg når pakken er klar til henting, men dette gjøres manuelt og har de mye å gjøre kan det ta litt tid. Pakken er den mest sannsynlig på ditt postkontor etter 3 - 4 dager, du kan oppgi ditt navn for å hente pakken om du er utålmodig. Smil pent så går det nok fint!

 

Kan jeg å bytte en vare til en annen? 

Selvfølgelig kan du det! Du kan bytte mottatt vare til noe annet, innen 14 dager. Da er de best om du kontakter oss slik at vi kan bekrefte at varen er tilgjengelig på lager og eventuelt legge av til deg. Ved bruk av bytterett må varen være ubrukt, og merkelapper og originalemballasje må ikke være fjernet fra produktet. Porto frem og tilbake må du betale selv. Du kan også få en tilgodelapp om du ønsker det.

Jeg angrer på kjøpet! Hva gjør jeg nå? 

Da må du ta action innen 14 dager fra du har motatt pakken. Legg med angrerettskjema som ble sendt til deg på epost sammen da pakken ble sendt fra oss. Skriv gjerne på ordrenummer. Ved bruk av angreretten må varen være ubrukt, og merkelapper og originalemballasje må ikke være fjernet fra produktet. Porto må du betale selv. Husk; å ikke hente ut pakken er ikke det samme som å benytte seg av angretten.

Varen er blitt skadet under frakt!  

Ta kontakt med oss så fort som mulig på mail post@hviit.no Send med bilder av både emballasjen og varen og oppgi ordrenummet. Vi kontakter deg igjen for å finne en løsning. Hvis du på allerde på posten oppdager at pakken er skadet, kan du nekte du å motta, da vil pakken bli sendt i retur til oss. Men husk å gi oss beskjed slik at vi kan følge opp med Posten.

Hvorfor blir ikke mitt kjøp godkjent av Klarna? 

Når du vil handle med faktura eller delbetaling hos Klarna blir en vurdering foretatt for å avgjøre om du kan handle for valgt beløp. Kredittvurderingen baseres på følgende tre ting: din tidligere betalingshistorikk hos Klarna, beløpet du ønsker å handle for og ekstern informasjon som Klarna innhenter fra et kredittopplysningsbyrå. Det er altså en kombinasjon av flere ulike faktorer som avgjør om et kjøp går igjennom eller ikke. Dersom kjøpet ikke blir godkjent med faktura eller eller delbetaling, kan du selvsagt  fullføre kjøpet med kortbetaling.